Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Сапер

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
КСС
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Самостійна робота
Предмет:
СП

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра ЕОМ  Самостійна робота з дисципліни: «Проектування інтерфейсів користувача» На тему: «Сапер» Мета роботи Вдосконалити мистецтво проектування інтерфейсів користувача. Навчитися балансувати на межі “вимоги замовника” – “доцільність-можливості”. Навчитися враховувати вік замовника та його вимоги до продукту. Зміст задачі Створити гру ”Сапер”. Програма має забезпечувати грати в гру «Сапер» за усіма правилами. Правила гри Правила гри «Сапер» прості: Якщо відкриєте міну, гра закінчиться. Якщо відкриєте порожню клітинку, то продовжите грати. Відкрийте число, і воно покаже, скільки мін заховано у вісьмох сусідніх клітинках. Це допоможе зрозуміти, які із сусідніх клітинок відкривати безпечно. Підказки та поради Позначайте міни. Щоб позначити клітинку, де, на вашу думку, сховано міну, клацніть її правою кнопкою миші. На клітинці з’явиться позначка. (Якщо ви сумніваєтесь, знову клацніть правою кнопкою миші, щоб поставити знак питання.) Досліджуйте шаблони. Якщо три клітинки поспіль містять числа 2-3-2, то, імовірно, біля ряду цих клітинок розташовано три міни підряд. Якщо клітинка містить число 8, то в усіх сусідніх клітинках є міни. Розкривайте нерозкриті ділянки. Не знаєте, де зробити наступний клік? Спробуйте відкрити недосліджену ділянку. Краще клацнути всередині непозначених клітинок, ніж на ділянці, де, на вашу думку, можуть бути міни. Реалізація діалогу При виборі типу інтерфейсу насамперед врахуємо непідготовленість користувача, що полягає у бажанні одразу приступити до роботи, якомога швидше опанувати керування та мати естетично красивий вигляд. Для таких вимог найкраще підходить інтерфейс типу меню у вигляді піктограм. Це дозволить створити красивий інтерфейс за допомогою різноманітних малюнків, зробити його зручним використовуючи кнопки, границі, і т.п. З точки зору швидкості роботи, функціональності, такий інтерфейс дозволяє відразу приступити безпосередньо до гри. Для гравців, які не знають правил. вони наведені з правого боку від ігрового поля. Основним в даній роботі є створення зручного та красивого інтерфейсу для комфортної гри в «Сапер». Алгоритм задачі  Рис. 1 Граф-схема алгоритму роботи гри «Сапер» Основне вікно інтерфейсу користувача При запуску гри користувача відображається основне вікно у якому вже запущена нова гра (рис. 2).  Рис.2 Основне вікно ігри “Сапер” Операції з інтерфейсом користувача Для початку гри користувач повинен або просто запустити ігру на виконання, або коли користувач хоче почати гру заново він повинен нажати кнопку «Нова гра», після чого скидають попередні дані (рис. 3).  Рис.3 Запуск нової гри Якщо користувач невпевнений, що він правильно зрозумів правила гри він може переглянути їх нажавши на кнопку «Справка» і далі у випадаючому меню обрати «Правила гри» (рис. 4)  Рис. 4 Виклик справки «Правила гри» Виконавши попередню команду користувачу стає видиме вікно у якому чітко описані правила гри (рис. 5).  Рис. 5 Правила гри Якщо користувач має будь-які зауваження або побажання до розробника даної гри, він може обрати у «Справка» - «Про програму» і побачити ім’я розробника(рис. 6)  Рис. 6 Про програму Також користувач може вийти з гри нажавши «Вихід» (рис. 7).  Рис. 7 Вихід з гри Коли користувач грає у гру і бачить, що вже немає більше ходів він позначає ділянки, в яких на його думку можуть бути «бомби». Коли він це зробив і все було правильно йому показується сповіщення чи він не бажає зіграти знову (рис. 8).  Рис. 8 Успішна гра Якщо користувач помилився, то відкриваються усі поля у яких були міни і показується сповіщення чи він не бажає зіграти знову (рис. 9).  Рис. 9 Не успішна гра Інструментальні засоби розробки У розробці гри «Сапер» я використав засіб розробки Visual Studio з WPF. На рис. 10 показане вікно Visual Studio з панелею елементів.  Рис. 10 Вікно Visual Studio Платформа Windows Presentation Foundation (WPF) дозволяє створювати клієнтські програми для на...
Антиботан аватар за замовчуванням

11.05.2016 20:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини